درباره نیل گستران ارتباطات

شرکت نیل گستران ارتباطات با استعانت از پروردگار متعال در اردیبهشت ماه سال 1387 با اتکا به تجربه برخی از مدیران بازنشسته و توانمند شرکت مخابرات ایران و همچنین پشتکار و استعداد پرسنل جوان خود تاسیس گردید. این شرکت فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال 1388 آغاز نمود و تا حال حاضر افتخار حضور در عرصه مخابرات و ارتباطات و خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی را داشته و دارد. شرکت نیل گستران ارتباطات بعنوان یک شرکت خصوصی و در جهت فعالیت در حوزه ارتباطات و مخابرات و در زمینه های مشاوره ، طراحی ، تجهیز ، تعمیر و نگهداری و همچنین اجرای پروژه های طرح های توسعه و تامین نیروی انسانی متخصص تاسیس گردیده است .خدمات این شرکت بدون حد و مرز به کلیه بخش های مختلف جامعه همانند سازمان ها ، شرکت های خصوصی ، ارگان های دولتی و مردم عادی با بالاترین کیفیت ارائه می گردد .

نیل گستران ارتباطات

About Us

امروزه تمام نظام های اجتماعی بدون استثنا تحت تاثیر تغییرات شدید محیطی قرار دارند لذا هر گونه وقایع سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و تحولات و تکنولوژی در عرصه های مختلف سیستم های دولتی و به طبع آن سیستم های فرعی را در تمام عرصه ها و فعالیت های گوناگون متاثر می سازد .

این تغییرات که روز به روز ، به سرعت و حجم آن افزوده می شود ، بدون شک آثار غیر قابل تردیدی بر عملیات سازمان ها و دستگاه های دولتی خواهد داشت . با این تحولات در عرصه فناوری و پیچیدگی جوامع و توقع نسبت به ارائه خدمات مطلوب و توسعه اطلاعات و ارتباطات دیگر نمی توان در قالب روش ها و تکنیک های گذشته پاسخگوی نیاز ها و تقاضاهای جدید بود به همین دلیل شروع تفکر استراتژیک و استراتژی های کار ساز و تلاش در جهت اجرای آن شاید بتواند فاصله عقب ماندگی از غافله حرکت را اندکی کوتاه نماید . در همین راستا شرکت نیل گستران ارتباطات اقدام به تدوین برنامه استراتژیک به شرح ذیل نموده .

نیل گستران چه مزیت هایی به کاربران خود ارائه می کند؟

بالاترین حد کیفیت

ارائه خدمات فنی بر اساس آخرین فناوری جهانی

ایجاد مشتریان و کارفرمایان وفادار

مسئولیت اجتماعی نیل گستران ارتباطات

تعهد به جامعه ، کارکنان و محیط زیست، مفهومی چندوجهی در مجموعه نیل گستران دارد.  ما در جایگاه یک مجموعۀ خدماتی پیشرو، همواره همزمان با توسعۀ کسب و کار، به مسئولیت‌های اجتماعی‌مان توجه داشته‌ایم. ارتقای مقوله‌های سلامت، ایمنی و محیط زیست،  HSE ، مورد تأکید همیشگی مدیران شرکت بوده است . این امر ریشه در اهمیتِ حفظ سلامت منابع انسانی به طور عام و حراست از منابع دخیل در کسب و کار و نیز اهمیت حفاظت از محیط زیست دارد. شرکت‌ نیل گستران ارتباطات با هدفِ ارتقای عملکرد سازمانی خود در حوزه حفظ محیط زیست و دستیابی به استانداردهای موجود در این زمینه، اخذ گواهینامه‌های زیست‌محیطی مختلف را در دستور کارخود قرار داده است. تلاش‌های متعددی نیز در جهت افزایشِ رضایت مشتریان از طریق همکاری با دارندگانِ جدیدترین فناوری‌های مرتبط در سطح جهان و دستیابی به دانش روز انجام شده است. در سال‌های اخیر، حرکت به سوی فناوری های نوین برای پاسخ به نیازهای متنوعِ مشتریان با بهره‌گیری از روش‌های پایدار و حافظ محیط زیست صورت پذیرفته است. به باور ما، مسئولیت­‌پذیری اجتماعی یک تعهد است .

 

  •  تعهد در قبال حفظ محیط زیست
  •  تعهد در قبال عدم تبعیض در امور استخدامی
  •  تعهد در قبال توجه به تأمین نیازهای کارکنان
  •  تعهد در قبال نپرداختن به فعالیت‌های غیراخلاقی
  • تعهد در قبال اصول بنیادین انسانیت و پاسخگویی در قبال آنها
  •  

مروری بر بیش از یک دهه فعالیت نیل گستران ارتباطات نیز مشخص می‌سازد که این شرکت همواره احترام به ملاحظات مختلف قانونی، اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را مورد توجه قرار داده و کوشیده است ضمنِ گسترشِ دایره ذی‌نفعان خود، در مسیر تحقق درخواست‌های منطقی و متوازن عمومِ ذی‌نفعان و مدیریت رضایت آنها حرکت کند.

 

همکاری با ما

مجموعه بزرگ نیل گستران ارتباطات